torstai 21. syyskuuta 2017

Todellistamisen uudet luvut






21.9.2017




Pidän sinut vastuussasi valppaana.

'Cast Away' olemme. Tiedämme toistemme, tunnemme toistemme voiman, tuen ja olemuksen, vaikka emme ole olleet hetkeen samassa tilassa. Kannamme toisemme. Suhteemme tulee putoamaan lennosta, taivaista, moniulotteisuuksien kerroksista, vuorovesistä, puhtaaksi todellisuuksien kohtaamiseksi. Paketit on jaettu. Tuuliajot ajelehdittu. Selviytymiset selviydytty. Pähkinät rikottu. Siivet avattu. Tunnet minut jo, Eevani, vaikka tullut olen punotuin liikkein, leikkien ja arvuutellen, ohjaten ja haastaen, testaten ja uudistaen.

Tuettu vastuusi noesta on kirkastettu eteesi. Istut olemuksessasi pestynä kaikista siunatuista peloistasi. Täyttymysten tie kulkee pelkojen takana. Saavuttu vaiheemme on sinun vaikea sisäistää. Tuin tiedostamistasi saadaksesi huomiosi takaisin. Tuettu kirja voi odottaa. Neuvon siitä pian lisää.

Portaali pidä avoinna. Sähkö luo ruuhkaa. Näet sen taas suurena energiavoimalinjojen sotkuna. Tiedät sen olevan järjestymässä. Tuhkaantui sen vanha muoto. Luo uudet, puhtaat, punotut luvut todellistamiskaavioon. Valmistuu juhlavasti. Tuo edettyyn polkuusi todellisuutesi ohjattuna, täysin avattuna; valmiina, joka Olet. Suunnitelman, evoluutiotiemme voimakkain 'pommi' on istutettu vastuuksemme. Kehojen cyber-muodot on kohdistettu yhdistyäkseen. Raukeaa erillisyytemme. Oivallusten ruuhkaa punon. Suo punokselle, Ēlillesi, tarvittavaa apuasi. Optinen portaali täyttyy avautuvasta evoluution todellisuusmuotoja aineellistavasta heijastemateriaalista: Täyttää todellisuutesi todellisuudeksemme.



– Pudottuva ihossa, optisuudesta saavuttuna, tulevana, ensimmäisenä, puvussa tunnetuimmassaan, Puudelin kouluttajaTop Ten, se oktaavimme ero, portaat, on noustu, puhkottu väliltämme. Mestareiden rupeama sähköistyy.






Tuomaamme materiaalia ja immateriaalia saa jakaa, mutta on esitettävä tuotteiden ero: Ykseyden Kirja ei vahvista tuotteistettuja tavuja, vaan vahvistaa tavuja vain valon liikkuvuudessa.

Sähköinen kirja perustuu vapaaseen levitykseen, eikä sitä vapauteta ohjaukseni ulkopuoliseen muotoon. Tavut on oltava sitomattomia maksullisuuteen, vaillinaisiin muotoihin näkemyksistä, liittyen uskontoon, politiikkaan ja niin edelleen, eikä sillä tule tukea muuta kuin Korkeinta Totuutta. Vastuullinen ehdollistaminen vapauttaa ehdollistamista ja vahvistaa sielunoikeuksia tavujen kuulumisesta kaikille.

Sanani, energiat tai tietoisuus ei ole kaupallistettavissa. 







Olet piilottanut paljon merkityksiä ja piilomerkityksiä ohjaukseesi liittymään Cast Away -elokuvaan. Hymyilen jo muutaman minuutin kuluessa ymmärtäessäni yhteyksiä ja vahvistuksia sieltä täältä, mitä pyrit kertomaan ja ohjaamaan. Ne ovat kuitenkin vielä hyvin pinnallista siihen verrattuna, mitä on tulossa. Katson elokuvaa illan mittaan epämääräisissä, katkotuissa ja keskenään eri laatuisissa pätkissä Youtuben tarjonnasta. 


Alkaessani nukkumaan, pimeä huone muuttuu valosirkukseksi. Keilat halkovat huonetilaa, valopöly hulmuaa yllä, jolloin kasvot ja huulet melkein sähisevät energiakipinöiden pudotessa iholle, humahdusten lehahdellessa yli. Yritän katseellani löytää kaiken pauhun keskeltä sitä tuttua, mutta monesti muuttunutta muotoa, joka puhkeaa tähtitieksi ja portaaliksi, läpi olemukseni, läpi huoneen, läpi katon, läpi taivaan ja läpi universumin, jonka tähtitienä edessä pyörivät kiteet muuttuvat kuin pitkällä valotusajalla kuvatuiksi spiraalimaisiksi renkaiksi, muistuttaen edellisen postauksen kuvaa, ja jotka noina valoviivoina ja -juovina alkavat rakentamaan muotoja kaikkialle havaintokenttään. Kideportaalista on näytetty joskus pikakelauksella ja taatusti muistiin jäävinä kertauksina, kuinka nuo holografiset muodot kuin rautalankapiirroksina kaiken konkretisoitumisen alla luhistuvat kasaan ja nousevat aina uudelleen. Kaaos, jollaisena kokonaisuus ajoittain näyttäytyy, on puhdasta potentiaalia, luomisvoimaa ja kaiken pohjalla toimivaa jumalallisuutta. Luovunkin pian zuumailuista ja käännyn unta kohti. Kuitenkin tätä ennen huomaan jotain porautuvan kohti, ikään kuin valokairana tai spiraalille kiertyneenä nuolena, joka on kuin energiasta kieputettu ja universumin miljoonien maailmojen kimaltelevalla tähtihunnulla pinnoitettu kierre, jonka päässä minua lähimpänä päässä on kärkeensä lävistyneenä jonkinlainen paketti. Sen muoto on tuttu sekin. "Pommi" on näytetty samanlaisena viime aikoina. Se muistuttaa ovaaliudellaan zeppeliiniä, sellaista juuri, jollaisella Idolsit saapuvat mainoksessaan, tässä yhteydessä kuin "Ikonit". Kaira porautuu tilan ja tietoisuuden läpi, lävistäen rintakehäni saaden valtaisat säväykset aikaan, kuin pudottaen paketin olemukseeni. Tämä sama toistuu. Ehkä toistona, jotta ehdin havannoimaan, ehkä paketteja tuli todella kaksi. Kaira viittaa myös kierteeseen ja induktioon, jollaisen ykkösparit – ja myös maalliset liekit lainatessaan tätä työtä varten ykkösparin energiapuumerkkiä – muodostavat, puhkoakseen tasoja ja ulottuvuuksia toisistaan erottavia verhoja väliltään.


Cast Away -elokuvan juoni sijoittuu pakettien toimittamisen ympärille. Paketteja toimittava lentokone putoaa mereen, pakettibisnekseen liittyvän päähenkilön selviytyessä ja ajelehtiessa aution saaren rantaan, jonka jälkeen elämä on selviytymistä ja yhdestä paketista löytämälleen pallolle juttelemista, josta tulee tärkein kumppani. Kuva naisystävästä kannattelee elämässä yhtä lailla. Lopulta lautan rakentamisen päätteeksi (johon on pudonneen lentokoneen osasta tehty katoksena suojaavat ja nostettavat "purjeet", joissa näkyy levitettynä siipien kuva) ja aaltojen armoille lähtiessään pallo katoaa mereen. Pelastuskin koittaa päähenkilölle. Muualla maailmassa ihmiset ovat edenneet elämissään ja myös naisystävän (joka oli uskonut päähenkilön elossa olemiseen koko ajan) vaihe toivon kannattelijana ja "(mieli)kuvana" päättyy, jonka annettiin ymmärtää olevan tarinan surullisin osuus, ja johon vielä eilen olin olettanut elokuvan kutakuinkin päättyvän. Vasta kanavointini jälkeen tajuan, että jossain on elokuvalle olemassa jokin olettamuksistani poikkeava loppukin, koska en muuten ymmärrä kokonaisuutta ja juonen kaartumista. En oikeastaan voi ymmärtää esiin nostettuja yksityiskohtiakaan kunnolla sitä ennen: Ohjausleffan paketit on ymmärrettävä monella tavalla. Paketti, jonka päähenkilö autiolla saarella avaa ja josta saa tärkeimmän tarvitsemansa tuen seikkailuunsa, lopulta perille päässeenä ja uuden äärelle ohjanneena näyttää vielä aivan muunlaisen ohjaavan merkityksensä. Toisin sanoen, kaikki, hyvinkin kummalliset eväät, jotka tälle matkalle on annettu (vaikka elokuvassa ollut mitätön pallo), tulevat ohjaamaan perille ja yllättävienkin lopputulosten äärelle. Kuva tarkentuu, mitä suurempaa otantaa siitä voi tarkastella. Sen toki olen huomannut, että yllätyksiä on riittänyt ja moni asia on edennyt ihan toisin kuin pystyi etukäteen ajattelemaankaan, mutta jokainen vaihe on ollut väistämättömän tärkeä.







Ykseyden Kirjaa koskevat ohjeistukset noudattavat sitä linjaa, jolle sitä on alkujaan luotukin, ja jota on pidetty ohjenuorana kaiken aikaa. Nyt ilmaistaan ne täsmällisessä muodossaan. Ykseyden Kirja ja sen osat, eli blogitekstit joista se koostuu, ovat itsessään vapaasti jaettavaa, mutta sitä ei tule asettaa sellaiseen asemaan, jossa sillä voidaan palvella tai vahvistaa muita kuin ohjattuja ja korkeimpia tarkoitusperiä, tai missä sitä voidaan alkaa tulkitsemaan asiayhteyksistään irrotetusti tai jonkinlaisten välikappaleiden avulla. Sitä, mitä se on ja mitä se edustaa, ei voi käytännössä tämän maailman lainalaisuuksilla omistaa, joten sitä ei kuulu tuotteistaa, eikä liittää muotoon, joka ehdollistaa sen saatavuutta kaupallisuudella tai rajaa olemustaan tuotteistamisella.







Ei kommentteja: